Montazami till tull

Har ju glömt att berätta att jag får full ersättning för min väska, efter lite gnäll och tjat från E, så gav dom med sig dom jäklarna.. Lite av pengarna kommer direkt gå till mobilen, så jag slipper den avbetalningen. Sen ska jag ha en ny väska, men den blir nog också från ebay, finns ju hur mycket snyggt som helst där. Trist att det ska ta så lång tid att få den bara..

Har lönesamtal imorn, gick in på kommunals sida för att se medellönen, muhahah, min lön är ett skämt, enligt den sidan som är från 2009 ska en usska inom äldreomsorg ligga på 21000, jag ligger inte i närheten av det, och det var 2009!!!!!!! Det ska nämnas imorn, men de hjälper nog inte så värst mycket.. Samma visa lär väl dras igen, vi kan inte höja upp din lön blaha blaha blaha..

En rolig sak till Maria Montazami kommer till tullhuset 21 maj, då måste jag ju bara gå dit och kika, är ju bara några meter att gå :) Lite kul..

Nu är det snart dags för bädden, lagom när huvudvärken äntligen har släppt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0