Inte min månad alls..

Sture är tillbaka :) Han verkar må bättre men ska tillbaka imorn och ta blodprover och kolla hans njurvärden som var dubbelt så höga än vad dom ska. Sen ska han tillbaka någon dag i början av nästa vecka..

Men april och maj blir otroligt dyra för mig. Försäkringspengarna som jag fick tillbaka från barca kommer gå till självrisk och den rörliga risken för Sture + troligen lite till. Självrisken hade jag tagit på 2100 förstås, och sen är det 15% av 4700 för idag, sen kommer det kosta imorn och nästa vecka, ja ni kan ju räkna ut själva att det blir dyrt. Men jag är glad att Sture då förhoppningsvis kommer bli bra.. Men det får nog bli så att jag får sälja datorn, för just nu har jag inte råd med allt detta plus att jag ska leva själv. Eftersom jag inte spelar något längre så behöver jag inte någon spel dator. Tror det ska finnas ganska så billiga datorer..
E sa att jag kunde låna pengar av honom men jag vill inte låna några pengar för jag har inte råd att betala tillbaka.

Visst är det jävligt komiskt att detta ska hända enormt fattig usska? Japp japp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0