Ingen dator..

Blev datorlös idag också, är ju inte direkt att jag hunnit sakna den idag ändå eftersom jag jobbat HELA dagen, rast i 3 timmar, men den sov jag bort. Orkade verkligen inte cykla på rasten för jag sov skit kasst inatt, och natten innan dess också. Så idag borde jag fan slockna utan problem, men man vet aldrig..

Jobb har gått helt okej ändå, morgonen var seg men efter lite vila så gick de bättre. Köpte med mig hårfärg, så nu ska den misslyckade hårfärgen sen sist bort, ser ju ut som en kass utväxt bara.. Svart fick det bli denna gången också. Tänker nog färga ikväll om orken finns. Måste ju se vilka som åker ut BB!!

Nepp göra det sista innan man får gå hem kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0