Helt slut!

Jag har varit helt slut de senaste dagarna, värst har nog varit idag. Jag känner att jag orkar bara inte mer. Det går emot för mycket. Ännu mer kostnad för Sture. Nu blir det inget mer vetrinärsbesök förrän min lön kan jag säga. Jag har inte råd. Att lämna in ett jävla urinprov och göra bakterieodling på det kostade över 1000:- (om han inte är försäkrad) för mig blev det 277. Nu blir det inte så dyra klumpsummor längre, men det är troligen inte över än. Känns som det kommer landa på runt 5000:- sammanlagt som jag lagt ut.. Alltså så skulle det med all säkerthet kostat ca 9000:- nånstans om jag inte hade försäkrat honom. För ett jäkla urinstopp. Det är ju helt sjuka pengar. Hade vi varit två som hade delat på det här hade det inte tagit emot lika mycket, men nu betalar jag allt själv. Höll på att bryta ihop både påvägen till vet och påvägen hem, för det är pengar pengar pengar hela tiden. Och nu kommer det vara dyrare att ha katterna, torrfoder kostar 219 för 1,5 kg, innan har jag betalat ca 50:-..

Men jag ska försöka släppa detta ett tag nu, tills nästa besök (om det blir något)..
På fredag kommer mamma och pappa och det ska bli så kul :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0