Heeeheelllg

Glömde ju helt skriva att jag har helg nu :) Gissa om jag ska sova imorn?! Först ska jag vakna av ett högt tjutande piip piip piip (E vaknar aldrig av hans väckarklocka), men då somnar jag gott om när han går till jobbet. Ha ha!

E har precis fått upp våran fönsterbräda, satte upp två ljuslyktor i fönstret så länge. Ska försöka hitta röda krukor till fönstret. Har letat efter det förut, Ikea har de int, city gross hade de inte heller. Men letandet blir roligare med mamma :) E ska fortsätta måla planket ikväll, nästan så jag tycker synd om honom som gör allt de där, men bara Nästan! Men det blir väl jag som går städa upp efter honom :)

Imorn kommer E´s mamma på lite fika.. Jag lär väl köra lite städ och tvätt i vanlig ledig ordning.. men jag får min sovmorgon, så jag är nöjd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0