Förklaring..

E kommenterade min blogg om hur jag skriver om pengar och om vad jag har köpt och sen skriver att jag är fattig. Så här är det. Mobilen, den tog jag på avbetalning, alltså så kostade den mig inget just DÅ, plånboken köpte jag genom ebay och gick på lite över 200 sammanlagt med frakt. Uteplatsmöblerna tror jag de flesta förstod att mina föräldrar hjälpte mig mig. Och idag t.ex när jag var ut på ikea så hittade jag enbart galgar, vilket inte blev dyrt. Så alltså har inte detta kostat mig så mycket. Mobilen var min tanke att jag skulle betala av efter försäkringspengarna. Har även letat efter väska men inte hittat någon. Sen planket som vi köpte igår betalar vi hälften på, och hade jag vetat detta med sture skulle hända så hade jag inte köpt det igår.

Kan tänka mig att det faktiskt har låtit konstigt att jag ena sekunden skriver att jag är en fattig usska och sen så står det att jag köper de och de och de. Men jag har nog mina föräldrar att tacka för det. Dom har hjälpt mig så otroligt mycket. Egentligen känner jag det är inget som någon har med att göra, men för att det inte ska låta fel så skriver jag det.

Så jo jag är fortfarande fattig.. Eller jag har ju ett jobb iaf..


Kommentarer
Tins

Ungefär som med mig i min blogg...kan lätt tolkas som att jag har massvis med pengar som jag shoppar för. Men så är det definitivt inte, även jag är en fattig uska som dessutom varit mammaledig i snart tre år:) jag kanske prioriterar konstig o lägger mina pengar på kläder o hem:) plus att man har en snäll mamma som gärna köper kläder till sina barnbarn;)

2011-05-12 @ 07:40:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0