Limegrön

InredningsLina är igång igen och vill byta bort det turkosa mot limegrönt. Finns dels inte så mycket turkosa saker att välja mellan och limegrönt är mer vår och sommrigt. Sen finns det mycket mer att välja mellan. Hade det innan på aspvret. Vi har ju kvar endel av pengarna från förlovningspengen, köpte ju grill för en del av det. Och jag tror jag fick godkännande av min käraste sambo till att köpa.. Blev genast mycket roligare att gå till stan imorn. SHOPPING :D Gardiner,ljus och prydnadskuddar är väl det som först får bytas ut. Kuddar hittar jag nog säkert inte på stan.. Men kika skadar ju inte.

Inga av just dessa saker är något som lockar mig,absolut inte gardinerna och mattan iaf.

Ikväll blev det chili con carne och en massa sallad till, skippade riset. Nyttigt och gott.
Imorn kan man gå in och deklarera, jag hoppas verkligen att man får lite tillbaka, de borde jag få nu efter lånet på lägenheten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0