Äntligen Helg

Efterlängtade helg, Ska bli skönt med sovmorgon.
Dom frågade mig om jag ville jobba extra ihelgen, men nej det var inget som jag var sugen på alls.
Efter jobb hämtade jag ut min käraste mobil, köpte nytt minne. In på Gina och hittade en tröja för 49:- bara, vilket kap, mindre kap när jag såg att den hade ett hål i sig, kanske går att sy? Aja man får inte räkna med för mycket när det är från Gina och kostar 49. Köpte en billig ansiktskräm som får hålla tills vi åker. Köpte även med mig lite vin och ost och kex. Så vi har haft lite myskväll här hemma och sett på film. Dear John. Tyckte filmen var sådär, lite seg.

Sista Jersey Shore för denna gången idag, fan så tråkigt. Nästa gång är dom i Italien. Undra hur de kommer bli mellan Sam och Ron? Vill ha nästa säsong Nuuuu!
Grey´s har även kommit ut idag, men väntar nog till söndag och ser det.

Imorn bli det en tur till elund, bauhaus och tati står på schemat, kolla på plank och kläder till mig :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0