Whats wrong with you?

Jag förstår mig verkligen inte på cykel/gående trafiken i västerås. När jag cyklade hem från jobbet idag så mötte jag en tant vid bron precis här, jag cyklade på ena sidan och andra sidan var helt fri, men tro fan att hon var tvungen att cykla på samma sida, jag cyklade troligen på fel sida för att det var gående på den andra sidan förut, men jag förstår verkligen inte folks problem med att bara gå över på andra sidan? När det är fritt fram där?
Jag tycker det är riktigt löjligt när folk säger att unga människor är farliga i trafiken, den här kärringen var över 65 och körde som en kråka och dom som oftast kör när man står vid ett övergångsställe är en pensionär.. Det är fan dom som är farliga i trafiken inte de unga....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0