Stockholmo

Bra dag, uppe med tuppen, eller nja lite senare kanske..
Tog tåget till sthlm, där har det blivit väldigt mycket gående.. Först till djurgården, som inte alls var som förväntat, så vi gick in på gröna lund, åkte en karusell, den nya twister(?) men den gick ju över på säkert under en minut. Men kul ändå. Sen gick vi och gick vi igen, in på ett båtmuseum, sen tänkte vi gått in på vasamuseumet men de var lång kö och de orkade vi inte med. Tog båten till hamngatan igen, tog en öl i kungsträdgården, var något band där som uppträdde, sen även en öl på stureplan. Man hann med ganska så mycket under den tiden, men i slutet var jag riktigt trött i fötterna.. Men en riktigt trevlig dag i sthlm, men WAAY to big for me, jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo där, men trevligt under dagen. Men så mycket folk överallt, nej tack.

Men jag är fortfarande inne på att vilja flytta härifrån, nån jäkla dag. Helst så snart som möjligt. Jag tycker det är skit trist, att inte känna att detta är mitt hem, inte ens Vetlanda känns som hem längre. Jag vill bo på ett ställe där jag trivs och jag tror inte det är här. Visst kan saker förändras, men nee jag har bott här i över 5 år och det har gått fram och tillbaka hela tiden.. Jag vet inte om det blivit mer av att vilja flytta efter allt, det har varit för mycket tråkigt som hänt de senaste månaderna..

Tror jag kommer somna gott inatt, och det ska bli så skönt att sova ut..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0