Semesterrrr

E och hans jobbarkompisar kom tillslut in till stan, det fick bli Harrys, men det var trevligt, väldigt trevliga arbetskamrater. Kom i säng ganska så sent och vaknade 5 minuter innan jag skulle vara på jobb, men det har gått bra ändå.
Hem och vila några timmar efter jobb, pizza till lunch/middag eftersom spicy hot hade sommarstängt :( Illa...

Så nu har jag äntligen semester, och imorn bär det av till vetlanda och på torsdag kommer vi upp igen, två till ska tydligen åka med oss upp, men jag bokade framsätet :)

Är väl så gott som färdigpackad, bara sminket och laddaren som ska i väskan, sen är jag redo.. Måste bara in och kolla mailen så jag inte tagit fel på tiden..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0