Semester över :(

Då var det roliga över och verkligheten är tillbaka.. Vaknade lite efter 4 inatt och trodde jag hade försovit mig.. Härligt..

Helgen var bra, var först på midnattsrallyt (som inte alls är vid midnatt) men det var inte alls så mycket att ha, kanske missade de snabbaste bilarna men vi orkade inte vänta på det..
Lite pizza och öl här innan vi gick till bill o bob. Sen plockade vi upp L&C och hade lite efterfest här hemma, blev ett litet dopp också :) Haha.. Så en sen natt eller tidig morgon kanske passar bättre?!
Mådde ändå ganska så bra på söndagen, lite trött bara. Var hos E´s syster och firade hennes dotter.

Men nu är semestern över och jag har börjat igång min bantning, dag 1 idag alltså. Behövs..

Imorn åker E till varberg till ett par vänner som hyr stuga där, så han kommer väl tillbaka på torsdag igen. Uhh tycker inte om de där att sova ensam, men katterna får väl göra mig sällskap :)

Nepp nu ska det hängas tvätt och på med en ny...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0