Onsdag

Kom inte i säng förrän sent inatt, är så jäkla tråkigt att sova ensam så jag såg på en massa serier och en dokumentär... När jag väl la mig så skulle katterna leva rövare.. Men somnade tillslut iaf..

Idag har jag inte gjort för mycket, dammsugit lite, var iväg till affären och handlade lite grönsaker.
Var ute och gick i en timma, hade gärna gått längre men skoskavet hindrade mig. Sen var det en bil som stannade till precis till kanten, jag gick vidare, sen försvann den ett tag, sen kom den tillbaka igen och åkte in vid en väg, stod där precis som den väntade på att jag skulle gå förbi, så jag gick sakta sakta tills den åkte igen. Lite småläskigt faktiskt.. Men sen försvann han.

Nu har jag precis ätit lite mat, kyckling och sparris och en lätt sås till. Till lunch färdig mat på 360 kcal. Och min frukost är precis som alltid annars, två smörgåsar. Hade väl varit nyttigare om jag hade kunnat få i mig havregrynsgröt men det gillar jag inte alls.. Men jag tror jag håller mig runt 1200 kcal om dagen nu, har för mig jag gjorde det då jag höll mer koll på kalorierna.. Och jag äter likadant nu som då.. Har inte bestämt mig hur länge jag ska hålla på, -2 kg är ett måste men jag vill egentligen gå ner lite till, vi får se hur länge jag orkar..

Nu ska jag hoppa in i duschen igen, blev visst lite svettigt på promenaden..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0