kdshdoewhfo

Nu kommer ännu ett gnälligt inlägg, vill du inte läsa så låt bli :)

Jag tycker vi borde flytta tills jag hittar ett jobb som jag tjänar mer pengar, jag har Precis ringt Hfg om jobb, men det funkar inte riktigt så att man bara ringer, precis som jag trodde men E tyckte jag skulle ringa, så jag gjorde det. Men jag klarar ju fan knappt av att bo här, jag bor hellre lite sämre till och har pengar över än att bo vid vattnet som man egentligen inte har någon nytta utav och lever fattigt..
Jag är trött på att pengar är ett problem för oss. Inte fan blir ett förhållande bättre när man har pengaproblem, i detta fallet är det jag som har. Men man kan ju inte bara leva efter den enas ekonomi. Jag vill jättegärna bo här, de är inte det, men jag har egentligen inte råd. Men skulle vi sälja nu så tror E att vi skulle sälja med förlust och de känns ju surt. Men vad fan ska jag göra? Jag söker och söker men får inget nytt..

Det hade nog varit bättre att bott kvar på gidde ett tag till, är inget fel alls i det området, eller så hade vi helt enkelt kunnat köpa något billigare.. Jag hittade fina lägenheter på klockatorpet som var 3.or och kostade under miljonen..


ÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0