Helo..

Var några dagar sen jag skrev sist.. Minns inte vad jag skrev sist och orkar faktiskt inte gå tillbaka att titta..
Vi åkte upp tidigt torsdags morgon och jag är seriös när jag menar tidigt, klockan 8 gick bilen mot Vås.. den turen gick ju bra, ibland undrade jag om jag skulle komma fram levande men jodå jag är ju här...

Tog det ganska så lugnt på torsdagen, lite dricka blev det ju förstås men en ganska så tidig kväll.. Tidig morgon utan vila betyder tidig kväll :) Haha..
Fredagen kom det hit lite folk, blev lite mer den kvällen och väldigt mycket senare kväll/morgon.. Jag tror inte jag somnade förrän efter 7.. Uhh. Men oj så skönt det är att inte ha minnesluckor.. Duktigt gjort där Lina.. Men jag kan inte vara bra på allt på samma gång tydligen men det behöver vi inte alls gå in på..
Men det har varit kul att ha Eve här :) Spelar verkligen ingen roll hur länge jag är ifrån henne, när jag väl träffar henne så känns det som om vi umgås varje dag :) Men nu lär det nog dröja innan vi ses igen, jag har inga planerade resor till Vetlanda förrän, mjaa efter sept iaf..

Nu sitter jag och ser på speedway och letar vandrahem i sthlms skärgård, men det känns verkligen som de flesta är till för folk uppåt 70? Hittade ett som verkade helt okej, men vi får väl se. Jag vill inte ha min semester i vås hela veckan iaf.
Men idag var vi iväg till Vingåker, körde tvärtom vad det brukar vara, E provade och letade kläder medans jag var snäll och tittade på :) Det var faktiskt inte så spännande men vafan, de händer ju inte så ofta direkt..


Ja nu har jag skrivit av mig för någar dagar iaf..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0