Hälg(e)

Äntligen helg. Tog ingen lunch så jag gick hem tidigare och åt, sen slocknade jag några timmar.. Somnade lite efter 2 inatt, men mina "söta" små odjur bestämde sig för att springa runt som idioter kl 5(!!!!!!!!) på morgonen och slutade inte förrän jag gått, och inte ens då tydligen för lampan låg på golvet när jag kom hem. Jäkla katter. Försökte stänga dom ute från sovrummet, men med skjutdörrar går inte de så bra, för dom kan dom minsann öppna visade dom tydligt.. Och fortsatte springa upp och ner i sängen.. GAH! Så jag var inte för pigg på jobbet idag, och det räckte bara att man kom innanför dörren så började en arbkamrat tjata om planeringen, helt seriöst jag har planerat för flera dagar de dagar jag planerat, det är omöjligt för mig att komma ihåg allt. Sen finns allt inne på kontoret som man kan kolla själv.. Ingen bra morgon att tjata på mig...

Mitt <3 kommer inte förrän senare inatt, han och A var ut igår och var inte kördugliga förrän ikväll. Misstänkte det redan igår :) Skönt att inte sova ensam inatt, men han kanske lämnar mig nästa vecka igen för en eventuell mc semester.. Men tror inte något är bestämt än..

Ska få ett recept av Emma på vit kladdkaka, hur gott låter inte det? Men jag borde inte öppna mailet förrän min bantning är slut.. Jag Älskar kladdkaka, och vit choklad är mums!

Jahopp vad ska man göra dessa dagar då? Ska ju tydligen bli åska imorn, lite mysigt (så länge jag är inomhus och E är med).. Annars blir det nog en lugn helg.. Kan vara bra med en sådan också ibland..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0