Creep!

Då var det helg igen, skönt. Och idag var sista dagen jag planerade på förhoppningsvis länge.. Tycker synd om Ida som suttit ensam på kontoret och det har ringt folk som är sjuka varje dag, idag hade vi 3(!!!) sjuka och ingen kan komma in och jobba för alla vikarier är inne eller sjuka. Nej fy gr chef vill jag inte vara..

Det är lite små äckligt att bo här på sommaren, småkryp som hälsar på en inne i lägenheten, har dödat några spindlar och baggar, borde vara katternas jobb, men dom kanske är blinda, för dom sköter inte deras jobb iaf.. Och allt jäkla ogräs som växer på uteplatsen.. Man har varken lust eller ork att ta hand om det för det går bara några veckor innan det är tillbaka igen..

Sture tjuter lika mycket fortfarande för han vill gå ut, försöker smita ut varje gång jag går ut och röker.. Stolle!

Imorn kommer mamma och pappa hem igen, yeeey äntligen.. Dom har nog haft det varmt och skönt i Turkiet och mamma är säkert en neger nu..

Gjorde blåbärspaj idag, den blev god men varför kan mina bakverk inte se fina ut? Men men, det är väl smaken som räknas.. Nu har jag ätit min bit och det får räcka.. Hoppas E äter upp resten så den inte står kvar och lockar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0