Upp och ner..

Då var denna lediga dag över, tur att det är en till.
Mitt humör har idag gått i vågor, så in i hvete. Why? Jo det finns en anledning, men jag tror de flesta här har fattat att det mest privata lämnar jag utanför bloggen. Men iaf, det löser sig nog :)

Köpte två till turkosa ljuslyktor på indiska, såg mycket bättre ut på barbordet.. Sen blev det inte mer shopping, ett vanligt vitt ljus också. Höll på att beställa hem lite kläder från nellys, men jag sket i det, behöver nog inte mer kläder just nu, har knappt plats för det heller.

E har lite sovmorgon imorn innan han ska jobba, så då ska vi åka till ikea, nu får vi fan ta och gå in även om det är kö eller inte.

Jojust, lunch blev köttfärssås(som vanligt) och rivna morötter, till middag blev de däremot en hemmagjord burgare.

Måste nog ta och boka klipptid snart, mitt hår växer som ogräs. Och jag trivs i denna längden bara att jag vill att hon klipper upp mer därbak nästa gång :)

Nej man kanske ska ta och sova, E påstår att vi ska lämna lägenheten kl 10.. LYCKA TILL E!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0