Trainingsvärk

Vi gick till Bishops igår sen efter mat och dessert. Tog två öl och gick hem igen. Kvällen blev väldigt bra :)

Idag har jag haft sån jäkla träningsvärk i magen så de finns inte, skratta gör skit ont, och E har retats hela dagen. Har fått rulla över på sidan när jag ska resa mig upp.. Illa illa. Men imorn måste jag träna igen. Får inte ge upp för lile (jävligt mycket) träningsvärk.

Vi tog en promenad bort till coop och köpte soppa och chips, blev våran kvällsmat de. Skönt att komma ut lite. Nu har vi precis sett klart på en film. I rymden finns inga känslor. Var riktigt bra.

Nu måste jag komma igång med det nyttiga igen, har blivit lite väl mycket av de goda under helgen..
Denna vecka är det bara 3 dagars vecka, sen ledig i 4 dagar igen :) Man blir aldrig för trött på många dagars ledigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0