Lista..

Vilken svordom använder du mest? Fan tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jobbardagar 6.10 och 6.20
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle nog lösa av ena lånet (om jag vann mycket pengar), sen resa och bil..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej det tror jag inte
Vad åt du till middag senast? -Pizza (host)
Kan du vissla? -Ja
Tittade du på tecknat när du var liten? Ohja
Äger du några popband t-shirts?  Nej
När flög du senast?  Juli 2010
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt?  Ja..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har en tatuering men funderar på iaf någon till, piercingar har jag haft och har inte några större tankar på de just nu
Vad har du med dig in på bion? Godis och läsk
Vad har du för väder? Regn regn och regn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska
När sov du senast på golvet? Tror aldrig jag sovit på golvet?
Vilken är din favorit drink? Äppeldrink löööv it 
Gillar du din boendesituation?
Jodå, perfekt läge..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4 timmar på natten iaf, slocknar även efter jobb några timmar..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej det vill jag inte påstå
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Njaaeeej.. Kanske i högstadiet
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26, rollator nästa?
Tror du på liv på andra planeter? Nja vet faktiskt inte..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Beror helt på vad det handlar om..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nja ingen dröm jag har direkt.. Men kanske
Tycker du om att krama folk? Ja och nej
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag kan minnas
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja lite smått faktiskt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
 Är du mörkrädd? Nej inte så speciellt, kanske i mörker i skogen men inte annars
Tre saker du alltid har med dig? Plånbok,mobil och sorgligt nog cigg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0