Klassfest?

Fick hem brev idag om klassfest som ska vara i mars. Vet inte om jag ska gå, dels är det en helg som jag jobbar(kan ta ledigt) men bara tåg ner kostar Minst 800:- och sen skulle dom ha 399:- för maten. Då är vi uppe i 1200:- 2 veckor innan Barcelona. Hmm. Men vore fan kul, våran klass var sån jäkla blandning av allt, på pappret som jag fick hem så var vi 31 stycken, var vi verkligen så många i EN klass? Inte konstigt att man inte lärde sig något... (Lättast att skylla på andra) nej men högstadiet var egentligen en kul tid. Åhh hade det varit i västerås hade jag inte tvekat, 400 är ju inte mycket pengar men man lär ju vilja köpa dricka och sen lär jag ju vara hemma över hela helgen isf. Så njaa jag har nog hellre mer pengar til Barcelona.. Triiist!

Har precis ätit spicy hot och sett på Jersey Shore. Ska se på Grey´s som också kommit ut idag. Min fredag kväll de. Min andra hälft är ute med jobbet.

Nu till Grey´s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0