Feeling very very gooood

Vaknade upp när E skulle gå till jobbet, då var jag bara tvungen att skicka ett mms till mamma med ringen. Inget svar (mamma tittar väldigt sällan på sin mobil) så då ringde jag upp henne och bad henne titta på mobilen :)
Älskar ringen, den är super fin. Vi har inte likadana ringar, jag ville ha min i hel guld och E i både guld och silver.. Man ska ju ha det man trivs i. Jag visste inte riktigt hur min skulle se ut, E fick välja :)
Äntligen kan jag säga att jag är förlovad. Det har jag ju inte väntat på :)
Tog bara 5 år och nästan 4 månader :)

Ska hänga upp lite tvätt, sen tänkte jag försöka gå ut lite medans solen ändå håller sig framme..


~~Lycka~~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0