Dag 5..

E kom inte upp i den tid som han sa, vilket jag visste :)
Åkte till Ikea, där var de lugnt, inte alls mycket folk. Blev inte dom hyllorna vi egentligen ville ha, dom kostade lite mer än vi trodde. Men vi hittade en annan svart hylla som förhoppningsvis kommer passa bra. Lunchen blev på Ikea, tog en ceasar sallad,som inte alls var god, brödbitarna som egentligen ska vara hårda var mjuka, dom åkte bort, salladen var troligen gammal, så den åt jag inte mycket av, kycklingen var helt okej så den åt jag.

E åkte till jobb, jag gick till Coop, och det var fasen dagens träning, inte något plogat alls och det har ju kommit en hel del snö. Köpte en kruka och blomma så byrån i hallen ser mycket bättre ut nu. Tur att jag har så mycket ljusstakar och lyktor så man kan byta ut lätt :)

Ikväll lyxade vi till det med fläskfile, potatis i ugn och lite tzatsiki och förstås en massa sallad. Väldigt gott och mättande, och inte heller onyttigt.

Väntar på att E ska komma hem, han är hos en vän och bestämmer hotell för London nästa helg. När han kommer hem hoppas jag vi kan få upp hyllan så man har det färdigt..

Imorn äre jobb, inte ledig förrän tisdag igen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0