3.e Januari

Tillbaka till jobb igen, samma sekund som jag kom till jobbet kände jag att jag ville ha semester, helst i ett år. Men dagen rulla på som vanligt..

Efter jobb gick jag ner på stan och köpte lite nytt till lägenheten, nya turkosa gardiner, ny turkos ljuslykta, en svart ljuslykta och svarta stenar. Har fått upp allt och städat ut julen. Adventsljusstakarna får stanna ett tag till, tills jag vet vad jag ska ha i fönstren. Det nya blev fint men mina svarta gardiner har bestämt sig för att hänga snett?!

Förstår inte, när jag inte "bantar" så är jag väldigt sällan sötsugen på kvällarna men nu minsann när man bestämt sig för att banta så kommer sötsuget fram. Lite irreterande. Men de är bara å låta bli. Jag längtar redan till varje måltid :) Idag har dagens måltider varit: Köttfärssås och thai wok till lunch, till middag blev det kassler och sallad och liiite spagetti. Hatar att färsk sallad ska vara så dyrt, det är ju så jäkla gott.. Dyrt är väl fel å säga men frysta grönsaker är billigare.

Nu är det snart dags för sängen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0