Herrejävlar..

Va är de för muppar som bor i BB huset egentligen? Vuxna barn? Åhh varför tittar jag för? Stackars Gurkan får inte äta hur mycket mat han vill, och äta på kvällen får man ju inte göra om man ska gå ner i vikt, för jäkla konstigt att jag lyckades jävligt bra med att gå ner i vikt och jag äter ALLTID på kvällen, ALLTID efter kl 18.
Och den kristna förvuxna bebisen? Och Cilla? Ojoj nej vilka människor.

Kvällen har gått ganska så snabbt ändå, brukar gå så jäkla sakta när E är borta. Men trist att behöva sova ensam :(

Tränat lite har jag hunnit med också, skulle gärna vilja köpa ett löpband, men ett riktigt bra kostar ju endel. Ja varför köper jag mig inte ett gymkort är frågan?

Det jag oroade mig över igår är nu bra. Han är hemma igen och det var nog bara magsjukan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0