Fattigshopping

Fattigshopping gör man som bäst på tradera, fast i min sits borde man inte shoppa alls. Men hur lätt är de?
Så jag har budat hem gardiner,kuddfodral till prydnadskuddarna och idag blev det en väggdekor, den skulle passa PERFEKT till E´s sida av sängen, just för den egentligen passar honom. Ta det lugnt, du hinner, så står det. Visade den mest för honom för den var rolig, men den vart så billig så jag buda hem den. Den kommer antingen få vara över sängen eller över byrån. Jag behöver fylla många väggar här hemma. Men en text tycker nog jag räcker. Iaf i sovrummet. Och jag vill heller inte ha dom här "vanliga" carpe diem och amor något. Jättefina, men vill ha något som de flesta andra inte har.
Ska försöka få med mig E ut till ikea någon dag, har för mig jag har liite kvar på mitt presentkort, ska köpa röda ljuslyktor då är det tänkt. Måste bara vänta hem gardinerna och se så jag köper samma röda färg.
Jag har aldrig tänkt innan på hur otroligt mycket det finns på tradera, det jag köpt är från butiker, det står åtminstone det.

Från någon butik fanns det massor av fina grejer, mysiga golvkaminer som jag funderar på om man ska köpa kanske till våren, om det finns kvar då..

Visst är det fin? Finns i flera olika storlekar, även som man kan ha på bord. Och dom är inte speciellt dyra heller, inte utgångsbudet iaf..
Blev inget oth innan så jag ska se det nu innan jag drar mig till sängs..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0