?!..

Så lite bättre, problemet är väl inte direkt över, men det sitter hos mig. Fast jag tycker ändå att vissa saker passar inte att skriva, vare sig det är ett skämt eller inte. Vissa tycker inte det är lika kul, jag är tyvärr en av dom vissa. Om jag bara kunde fatta vart fan det kommer ifrån? Jag har aldrig fått någon anledning till att tycka så.
Drygt att inte förstå vad fan jag pratar om va?
Är nog även överkänslig nuförtin, tycker det är skit jobbigt med jobbet just nu och vill bara därifrån. Och så kommer man hem och så är inte de heller nå vidare, man behöver komma hem till något bra. Och jag har längtat hela helgen efter mys, men så blir de så fel istället. Ja Lina är ett nötskal. Tänker inte skylla något alls på E(inte i detta fallet iaf), det är inte hos honom felet ligger, enbart hos mig. Fast visst är det alltid lätt att skylla över på någon annan?

Nu vill jag bara att de här två dagarna ska gå jäkligt snabbt, så jag kan få min satans sovmorgon. Och sen vill jag att mars går förbannat snabbt så det blir april och vi kan åka till Barcelona. Det ska bli så underbart skönt. Jag hoppas det blir regn här hemma under dom dagarna ;)

Nej nu är det allt för sent för att vara vaken. Jag var bara tvungen att slå E i patiens en snabbis innan sängen.. Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0