Bra jobbat babyy!

Gick helt okej att sova ensam, men de är som jag skrev till en kompis på fejjan, det är som huvudet maxar när jag lägger det på kudden, tänker på precis allt när jag lägger mig, varför kan man inte bara slockna?

Tog ingen rast idag och begav mig ner till stan efter jobb, varenda jäkla bankomat var full, och fullt i affärerna, det är ju löningsdag men vafaaan vad folk. Inget köpt till mig själv, köpte en sak till E som jag tycker varit super duktig idag :) Gick i mål på 2,41, bra gjort älskling :)
Han skulle på någon fest direkt när han kom till Vås, så jag lär inte se honom förrän sent inatt.

Skulle duscha innan, och helvete var ju kallt, precis när jag tagit i schampot så slutade varmvattnet, stod och frös i duschen. Inte okej. Nu har jag precis smällt i mig lite tacos och sett på Jersey Shooooore, kan inte få nog av den serien. Men ska väl se på alla andra avsnitt som jag inte orkat se i veckan..

Plågas i 4 dagar till innan jag är ledig.. Grrrr!! Varför Lina, VARFÖR tog du en extra dag imorn?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0