16.e Feb

Åhh kan inte dagarna gå liiite snabbare tack.. Men så stannar vi i helgen..
Gjorde några till mag och benövningar inatt..

Idag var jag till jobb en sväng, möte som inte vara allt för positivt, schemat har gjorts om och nu är det 2 delade turer som gäller. Drygt men de funkar.. Tror jag är ganska så ensam om att ändå vara ganska så positiv om det, jag tänker PENGAR! Ska även försöka få jobba nästa lördag, vet att en arbkamrat åker till thailand som jobbar den helgen, så jag hoppas jag kan få hennes lördag, jobbar ju ändå söndagen..

Annars, ja inte allt för mycket har hänt idag, borde städat, men lusten kom aldrig fram och så kommer jag ändå städa imorn och lite på fredag, kommer sluta tidigt på fredag så jag hinner hem och göra ordning..

Ikväll vart det korv stroganoff , E beställde det, har inte lagat det på evigheter. Är inte så överförtjust i ris egentligen..

Nehe ska in på fattigmansshoppingen igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0