6.12

Åh så skönt med sovmorgon. Men vaknade till när E åkte iväg, sista kursdagen idag.. Så inatt sover jag ensam.
Var iväg till vet, lat som jag är tog jag bussen både dit och hem..
Sen har det varit det vanliga här hemma, städ och tvätt.. Vill ha det rent om vi får besök på torsdag.
Har även hunnit med att baka lussekatter, som för övrigt ser ut som snoppar. Yeey! Och tyvärr inte sådär super mycket smak i heller.. Tanken som räknas eller vad är det man säger?!

E´s ena julklapp är nu fixad :) Resten får nog handlas sista minuten..
Håller på att leta klänning till mig själv, väljer mellan två, ena på nelly o den andra på vero moda.. Kan inte bestämma mig för vilken som är snyggast :(

Nehe nu ska jag vika lite tvätt.. KUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0