30.12

Har precis kommit hem från vet, jag blev helt slut av att bara gå till bussen, mådde verkligen skit ett tag. Men nu när jag kommit hem och suttit ner en stund känns det mycket bättre. Förkylningen är bättre, hade lite lite feber igår men den är nog borta. Var skönt att komma ut och få lite frisk luft. Tanken var att jag skulle hoppat av vid coop och köpt mat till ikväll, men bussfan stannade ju inte. Fast det var nog lika bra de, hade varit en lång bit att gå när jag mådde skit.

Hittade lila gardiner tillslut på Ellos, köpte även en löpare i lila. E är lite rädd att jag ska "böga" ner vårat hem, att det inte kommer kännas manligt. Hahahaha.. Hur ser ett manligt hem ut? Jag ser E´s gamla lägenhet framför mig; inte en enda gardin, inga blommor, inget alls. Sorry men så kommer aldrig mitt hem se ut :) Sen brukar jag säga till E att om man inte handlar eller betalar får man heller inte bestämma.. Nee så elak är jag väl inte riktigt, jag visade honom några gardiner och han tyckte dom jag beställde var finast. Så visst får han vara med och bestämma.. Lite..
Åh är massor jag vill göra om eller köpa. Har även fått en idé till våran fondvägg, men den vet jag inte riktigt om den godkändes av E, men lite kul med något ovanligt. Men den får man nog mer måla isf.

Nej nu ska jag nog försöka se om jag kan flytta på barbordet och se om min myshörna kan bli av sen..

Updt:
Det verkar som om det skulle se rätt bra ut, just nu är vår svarta hylla ivägen så kunde inte se riktigt men det blir nog bra..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0