Zakynthos soon we come :)

Sådärja, då har vi precis bokat resa till Zakynthos. Vi åker på min födelsedag. 3+ stjärnigt hotell för bara 2200 per person. Billigt och bra. Kul att vi hittade något som vi alla 4 tyckte om. 2 rumslägenhet. De här känns ju riktigt bra, vi verkar bo väldigt nära stranden också.


Var ner på stan och skulle växla in alla småmynt, var rejält tungt kan jag säga. Men förstås var nordeas trasig och swedbank kunde jag inte växla in på, för man var tvungen att vara kund. Så vi åkte ut till Maxi, där tar dom 5% men de blir ju inte så mycket. Men klyft LINA köpte även cigg som hon glömde hämta ut.. Lina i ett nötskal. De är jag de..

Ojoj vad jag längtar nu. Låt 2 veckor gå väldigt snabbt nu. Vill ju packa redan nu :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0