Tlött..

Lyckades komma upp i bättre tid idag, slippa stressa igenom alla morgon bestyr, och att sitta en stund framför tvn när man äter frukost gör morgonen mycket bättre :) Trist att dom bara visar Skit på tv vid halv sju på morgon. Vad hände med Nanny och Det ska du säga? Visst Nanny är inge vidare men hellre de än AFV..

Jobbdagen var inte den bästa, hade en tvätt och städ tid på 3 timmar, det gick ju inte så bra.

Ikväll blev det köttfärslimpa till middag, gott det är.
Nu är jag trött, men jag blir säkert pigg igen, ska hoppa in i duschen och slänga in tvätten i torktumlaren.. Brukar ha en trött tid vid den här tiden, men den går över efter en stund, och då har jag inte hunnit lägga mig..

Duschen vare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0