Tankar..

Gick upp i vettig tid (mot vad jag brukar), käkade havregrynsgröt för första gången någonsin till frukost, och det smakade bättre än förväntat.. Sen gick jag ner på stan allderles för varmt klädd och köpte mascara,puder och cigg.. Sen hem och byta kläder, vidare mot netonnet och köpa kamera.. = liiite fattigare.
Nu har jag precis tittat på Jersey Shore och jag hatar att det alltid slutar när något spännande händer, nu är Ron och Mike i bråk, ett rejält bråk. Så nästa fredag NU tack..



Över till något helt annat... Var inne och läste en tjej blogg som precis fått barn. Lite avundsjuk?, yes. Men inte bara över att hon fått barn utan närheten till sina föräldrar och vänner. Tycker det är riktigt jobbigt när jag vet att när vi skaffar barn kommer inte jag kunna spontan besöka dom, utan att det alltid kommer behövas planeras. Jag tror det kommer vara minst lika jobbigt för mamma, jag vet hur otroligt barnkär hon är och hur mycket hon längtar efter barnbarn :) Jag önskar jag vore en hemmafru med massor av pengar, då hade det inte varit samma problem.. Men nu är jag varken hemmafru eller har en massa pengar..
Om vi bara kunde flytta liite lite närmare, så det kunde ha varit 2 timmar till vetlanda, då kan man faktiskt åka över dagen. Eller okej, mamma och pappa kan flytta upp hit, det funkar lika bra det med..

Nu har jag lättat mina tankar lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0