Strängnäs..

Idag har dagen bestått av mc åkande, vi åkte till Strängnäs och tog en fika, rätt mysigt nere vid vattnet. Jag har fått för mig att det ligger nära norrköping men det gör det ju inte.. Och det gick mycket bättre än vanligt med mina knän och handleder, satt bättre än vanligt och kunde sträcka ut benen ibland. Så t.om när vi kom hem kunde jag gå som en normal människa :)

Påvägen hem åkte vi förbi hökåsen, T&M´s hus, dom har ju kommit så långt, köket verkar bli super snyggt. Tror det kommer bli toppen när dom fått ordning allt. E fick känna sig som en riktig man, han fick använda motorsågen och såga ner lite träd.. :)

Nu sitter jag och ser på GP och E är ute i huset igen och hjälper till. Jag har precis fått i mig lite mat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0