Killing me softly... With his mjau...

Den här satans katten, han bara tjuter och tjuter över att få gå ut, så idag fick han gå ut i koppel en liten stund, slutar han? NEJ! Jag pallar fan inte. Ni som har barn, tänk er det skrika så gott som Hela jävla tiden. Ett kattjam är inte alltid så gulligt, inte när det låter hela tiden, det är inte ett barn skrik heller. Jag vet inte vad jag ska göra, han är ju fan aldrig nöjd. Men nu tänker jag aldrig släppa ut honom igen, för han nöjer sig ju inte..
Jäkligt normalt att skriva ett långt inlägg om en muppkatt.
Sture är världens goaste katt, bara han håller tyst..


Åhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Kommentarer
Anonym

dom e vackra, vissa :D

2011-08-03 @ 14:10:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0