...

Hittade en klänning efter många besök i olika affärer, Cubus hade en billig vit klänning för enbart 49:- det är ju ingen snygg klänning utan en "ta på sig till stranden" klänning. Tänkte jag kunde hittat en kjol också men det var nog för mycket begärt.. Sen kanske man kan hitta något dit vi åker, vart de nu blir..

Imorn om vädret är fint så lägger jag mig och solar en stund. Sen blir det en promenad med Carro. Städ och tvätt ska väl ske nånstans däremellan.
Till kvällen har jag bokat in tacos, var för längesen jag åt det nu.. Är inte som hemma i Vetlanda, tacos varje fredag :)

Även Skilla börjar tröttna på Stures tjutande, så ibland går hon och säger till honom genom att fräsa åt honom.. Braaa Skilla, trist nog hjälper det i några sekunder.. Jäkla Sture..

Nej nu ska jag försöka tysta katten, han är som ett barn, tar man upp honom i famnen så blir han tyst.. Så jorå vi tränar på barn grejen här hemma nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0