En lördag..

Denna dag har det inte blivit mycket gjort.
Som vanligt har jag degat framför tvn, varit till systemet och cyklat och hämtat mat från spicy..
Final gp kval var på tv innan, mamma och pappa syntes minsann på tv en stund.. Lindbäck vidare till nästa år också. Medans jag såg på det passade jag på att stryka lite kläder och göra ordning i min byrålåda, det har legat hullerombuller(heter de ens så?) bra länge men jag har inte haft lust att ta tag i det.

Och så har jag ju som vanligt varit inne på alla rese sidor, och som vanligt har inget gått ner. Jag är sugen på Santorini, så jag hoppas den kan gå ner lite. Det ser så fint och mysigt ut där. Men nästa helg är det väl tänkt att vi ska boka :) Och om 2 veckor så åker vi... Längtar jag? Mjaa bara lite då ;)
Sen kan vintern komma..

Nehe film på tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0