Denna måndag..

Jag börjar verkligen få svårt att komma upp på morgonen. Klockan ringer mitt i en dröm och man somnar om igen och sen har alla 3 alarm ringt och jag har stängt av dom. Borde nog göra som E, lägga bort den lite längre bort så jag inte når den..

Jobb gick ok. Sa till idag igen att jag vill gå upp i tid, men det behövs inte nu heller.. Mäh! Jag vill ju styra upp min ekonomi, tjäna mer pengar..

Joo för er som orkat läsa igenom mina gnäll inlägg om barn, så har vi iaf kommit en liten bit på vägen.. En diskussion utan tjaffs, waow! Så nu lämnar vi det gnället :)

Tycker inte om att priserna än så länge verkar gå uppåt på sista minuten resorna, de ska ju gå neeeråt.. Hoppas verkligen det går ner innan vi åker, annars tycker jag nog de blir lite för dyrt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0