Bättre...

Åkte aldrig och handlade, väntade till E kom hem...
Känner mig faktiskt bättre nu, vet inte om det var blodpuddingen eller om det bara blev så. Skönt iaf, inget vidare när det känns som om man har en karusell i huvudet. Nu hoppas jag bara att det inte kommer tillbaka.

Sitter och kollar på blocket, bara för kul skull. Letade först efter en digitalkamera, vill gärna ha en när vi åker. Mobilbilder blir ju inte alltid för bra. Men det finns ju helt nya för 500:-.. Så någon lär de väl bli. Men nu kollar jag på allt möjligt, snart är hösten här och hemmet blir det som iaf jag inriktar mig på. Roligare att göra om då. Vill egentligen göra om med barbordet, och ha som en liten myshörna eller något där barbordet är just nu. Och sen dessa jäkla tavlor som egentligen skulle behövas köpas och sättas upp. Men det kommer väl, någon dag..
Nu, tack vare idag så blir lönen lite mindre i sept.. Balle..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0