Inte lika hemskt längre..

Okej det jobbigaste har gått över, var tvungen att skriva till tjejen som troligen blev chockad över att någon mitt i natten tände lampan och näckade.. Aa käre tider. Så jodå jag kommer visst träffa dom igen. Kommer nog kännas lite pinsamt första gången, men vem skulle inte tycka det?
Känns iaf bra att ha skrivit till henne :)

Har precis skickat in lite foton på nätet, vill ha svartvita foton ovanför sängen sen i den nya lgh, vi fick behålla två vita hyllor som hon hade ovanför sin säng. Och eftersom vi (just nu) har en svart säng så ska jag köpa svarta ramar. Får hoppas det blir lika bra som jag tänker i mitt lilla huvud.
Måste köpa nya fotoalbum också, jag tar väldigt sällan ut kort som jag tar utan låter dom vara kvar på datorn, vilket är dumt med tanke på hur jag och datorer funkar tillsammans, rätt som det är så är den ju död.

Har fått ihop en hel del flyttkartonger nu, köket är halvfullt av lådor. Har packat ihop kokböcker(som aldrig används) sommarkläder, böcker, skivor och lite annat som jag just nu inte minns. Mamma och pappa får äta frukost i vardagsrummet när dom är kommer, som normala människor gör (haha)...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0