HUNGER!

Hur kommer det sig att så fort man bestämmer sig för att gå ner i vikt, så blir man sugen på precis allt som man inte ska äta? Såg precis en bild på negerbollar och det kändes som om jag dreglade för en stund, igår var det mcdonalds reklam och jag blev väldigt sugen. Inget av detta lockar mig speciellt annars. Jag tror aldrig jag bakat negerbollar här ens.
Är hungrig också, men det är väl också en känsla som man vänjer sig vid efter ett tag. Jag brukar sova bort den känslan men jag sov ju så länge idag så jag får helt enkelt ignorera den ett tag till.. Ska inte laga mat än.
Ska övningsköra och åka förbi Maxi först. Tror jag måste fylla på mitt Ww och findus skafferi :)

Men imorn ska jag minsann äta något gott, ingen fläskmat förstås, men vanlig mat. Kassler med championstuvning och ris och LINGONSYLT, helt vanlig mat och jag längtar efter den :) Har ju nästan ätit barnportioner hela veckan.. Inte konstigt att man längtar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0