....

Ledig dag imorn, hoppas på att mina saker från kicks kommer. Känner ett behov av att shoppa mera, skulle vilja ha lite "större" tshirtar och långärmade toppar, vilket faktiskt inte behöver kosta så mycket. Men får väl se vad plånboken säger sen.. Vi fick hem papper från banken idag och såg på ett ungefär vad kostnaden skulle bli, ca 1000:- mer för mig i månaden, bajs! Men vi "får" ju en fin lägenhet iaf. Om 30 år är vi klara med lånet, haha!

Har slängt ut E´s fula skrivbord idag och även bordet på balkongen. Det börjar verkligen närma sig nu. Man lever lite i kaos, jag som hatar när det är stökigt, även om jag själv är väldigt bidragande till det. Men nu kan jag inte göra de fint hemma. Kartonger i hela köket. E använder köksbordet som skrivbord för tillfället. Dammsugarn står framme men använd förstås inte ;)

Ska ner och försöka få ordning på saker. Ibland undrar jag hur fan vi kan ha så mycket grejer med så lite förvaring som vi har..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0