No Ikea :(

Fick mejl från ikea idag, dom hade inte valt ut mig :( Det konstiga i mejlet var att det stod att jag sökt allt förutom det jag egentligen sökt, jag sökte till möbler och saluhall, men det stod inte ens med? Aja bättre tur nästa gång? Bara att leta vidare.
E tyckte jag borde söka på nordik, men jag har lite svårt att tro att dom söker någon heltidare. Men visst söka kan jag ju alltid göra. Vill ju helst jobba med inredning.

Efter jobb så tog jag mig till solariet, köpte klippkort på 10 ggr, jag vill få bort mina nya fjortisfinnar som jag fått på hakan, känner mig verkligen som en fjortis i ansiktet. Jag har aldrig vad jag kan komma på haft problem med finnar, bara under tiden jag käkade mini ppiller. Men de är ju över 3 månader sen jag slutade med dom..

Efter sol så gick jag till ampere och letade ljusstake.. Hittade ingen :(
Får leta nån annanstans..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0