Me no good..

Jag är för jäkla dålig på att banta på helgerna, igår blev det pizza och ikväll har jag köpt chips. Aja på vardagarna är jag duktig iaf.. Inget godis då inte..

Men nu är helgen över och nu har jag två lediga helger på raken :)
E undrade om jag var sugen på riga eller tallin kryssning ihelgen, jag vill så gärna men min plånbok vill verkligen inte. Det skulle vara om datorn kom denna vecka och jag fick sålt den. Skulle vara kul att komma iväg, köpa billiga öl och cigg. Perfekt för ekonomin ju ;)

Nu sitter jag och väntar på att världens enklaste mat ska bli färdig, fläskpannkaka, inte det nyttigaste det heller men oj så gott det är.

Vill se någon film ikväll, vet bara inte om de kommit ut någon bra? Jag vill gärna se komedi.

Nepp nu piper det från ugnen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0