Ledig..

Älskade lediga dag, så himla skönt att få sova ut.
Men snart ska jag bege mig mot körskolan, vet bara inte vad jag ska ha för skor, alla mina platta stövlar har något hål i sig (tackar skopunkten för det) uggs lär väl inte ens vara en tanke att använda i blasket, så det får väl bli joggingskorna.. Ska försöka att få honom att boka teori och uppkörning idag, men jag antar att han kan neka? Men jag vill bli färdig nu!

Har kört en nyttig vecka, och det har visat framsteg :) Började i söndags och jag har gått ner 0,7 kg... Nu ska det inte komma in en enda godisbit i mig förrän jag är nere i 53, vilket är ca - 1,3 kg. Då kommer det att vara min lägsta vikt. Trist att jag absolut inte har någon motivation till träning så man hade kunnat få en snyggare kropp också.
En annan gång kanske?

Nehe ska sätta på en maskin tvätt, sen körskolan, sen hem och städa och sätta i en ny maskin tvätt.. Härliga lediga dag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0