Blackhead...

Lina är en svartskalle, eller VAR, har betsat barstolarna svarta, och så blev jag svart om händerna och så råkade det väl klia i ansiktet så då blev jag förstås svart där också. Men som tur var så gick det lätt bort.
Vi har fått upp det mesta i köket, jag hade tydligen räknat fel med de större handtagen :S så två fattas..

Imorn ska E och jag ut och äta på Böf, hoppas fasen att dom har min fläskfile denna gången, det är ju det bästa dom har, speciellt grönsakerna, mmm smask. Trist att jag bara får dricka cola till maten bara :( Fast jag behöver nog lite vita helger nu. Jobbar ju både denna och nästa helg.

Nej ska försöka få upp de egentliga ofärdiga gardinerna och sen se Cougar Town innan nattedags...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0