Wörk!

Sitter ut mina sista minuter framför datorn på jobbet, flitigt va? Jobb har gått snabbt trots regn och lite muller.

Inatt fick katterna sova utanför sovrummet, Sture fick damp när jag skulle sova och det orkade jag inte med. Så när jag öppnade dörren på morgonen låg båda utanför. Haha!

Ska snart iväg och sola, sen till ica ettan idag igen och kolla om jag hittar någon hårfärg eller om jag ska slinga det. Egentligen vill jag först färga håret ljusare och sen ha ljusa slingor, men det lär ju slita som fan på håret. Men något lär jag ju göra, börjar se tråkigt ut nu. Och snyggt äre med slingor till sommarn.

Sista natten ensam nu. Wooohoo! Kommer flyga på honom imorn kan jag lova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0