Vilken underbar Jävla dag!

Gick upp och åt frukost och så som vanligt, satte mig på cykeln påväg till jobbet. Kommer inte ens halvvägs och kedjefan hoppa, jag klarar de fint om bara kedjan hoppar därbak, men nej nu skulle den hoppa därfram också, försökte ett bra tag men insåg att jag blev tvungen att gå till jobbet, snäll som jag är ringde jag och berättade att jag skulle bli lite sen. Jag är alltid tidig så dom hade undrat annars. Svettigt blev det att gå vill jag lova.

Dagen gick helt okej tills em, då jag trodde jag skulle hämta ca 12 energidrycker på apoteket, då det stod 6 av varje sort, men det visade sig att det var 6 förpackningar av varje och det är ca 6 stycken i varje så jag fick bära säkert nästan 70 energidrycker. Snäll som en var så hjälpte hon mig en bit och bära, men sista biten fick jag bära själv och jag lovar att det kändes som om mina muskler skulle sprängas, jag orkade inte ens lyfta armen sen.
När väl armvärken nästan gått bort så gick jag hemåt, fick hämta upp cykeln på vägen och lyfta den i bakhjulet. Hade det inte varit E´s cykel så skulle jag nog slängt den i marken och hoppat på den massor av gånger. BILTEMA cykel säger jag bara. En kille frågade om han skulle hjälpa mig han försökte en liten stund men jag tyckte det var onödigt att han skulle smutsa ner sig så jag sa tack för hjälpen och fortsatte dra cykeln hem. Bläääää!

Och nu har jag precis fått igång internet, har försökt hela jäkla kvällen att få igång det, fasen så trist det har varit utan. Blev inget gym idag för jag känner att mina armar är helt slut och jag var helt slut och slocknade ganska så länge efter jobbet. Men på söndag ska jag tvinga med E även om han kommer vara bakis. Han är ju på after work idag och imorn ska han träffa gamla klasskamrater.

Nehe nu har jag massor att ta igen, sen blir de Grey´s...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0