Vart är världen påväg?

Klockan är snart 03 och jag kan inte somna. Och vad finns mer att göra än att läsa på nätet?
Aftonbladet fick det bli. Det första som dyker upp är trippelmord, och sen dyker det upp mord efter mord. Kanske det inte har hänt just nu. Men hur kan man mörda? Och hur kan man leva ett liv efter?
Och straffen behöver inte ens bli långa. Varför ska ens mördare bli släppta igen, varför ska dom få ha ett liv när dom tagit någon annans?

Nej jag förstår verkligen inte. Det är en hemsk värld man lever i. Man lever ju inte säker nånstans.

Borde verkligen försöka ta och sova nu. Hade ju tänkt att försöka komma iväg till gymmet innan alla andra är där, men imorn får det nog bara bli crosstrainern. Jag har sån jäkla träningsvärk i magen så det gör ont när jag skrattar, kan ju bara tänka mig hur ont jag kommer ha i rumpan imorn :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0